Onnittelut radiomainosäänestyksen arvonnan voittajille!

Touko–syyskuun aikana kansa sai äänestää Onhan siinä Avainlippu -kampanjan sivulla parasta Avainlippu-radiomainosta. Äänensä antaneiden joukosta arvottiin neljä voittajaa, jotka saavat palkinnoksi kumppaniyritystemme lahjoittamia huikeita palkintoja. Lämminhenkisiä Avainlippu-radiomainoksia äänestettiin yhteensä yli 1200 kertaa.

Onnittelut radiomainosäänestyksen arvonnan voittajille!

Touko–syyskuun aikana kansa sai äänestää Onhan siinä Avainlippu -kampanjan sivulla parasta Avainlippu-radiomainosta. Äänensä antaneiden joukosta arvottiin neljä voittajaa, jotka saavat palkinnoksi kumppaniyritystemme lahjoittamia huikeita palkintoja. Lämminhenkisiä Avainlippu-radiomainoksia äänestettiin yhteensä yli 1200 kertaa.

· Yleinen

Kuuntele radiomainokset

Kiito voittajille! Radiomainoskisa on päättynyt.

Äänestä Onhan siinä Avainlippu -kampanjan parasta Avainlippu-radiomainosta. Kuuntele mainokset ja anna ääni suosikillesi! Osallistut arvointoihin, joissa palkintona radiomainosyritysten tuotteita. Kilpailuaika on 18.5.–30.9.2020.

Tutkimus: Nuorille ei riitä mikä tahansa työ

Kaksi kolmesta nuoresta on sitä mieltä, että tärkeintä heille on saada tehdä itseään kiinnostavaa työtä. Seuraavaksi eniten nuoret haluavat saada läheisiä ystäviä ja saavuttaa elämässään henkinen tasapaino. Sekä nuoret että aikuiset arvostavat työtä, sillä molemmista vastaajaryhmistä 90 prosenttia piti kiinnostavaa työtä erittäin tai melko tärkeänä asiana.

Tutkimus: Nuorten ostopäätöksiä ohjaavat vastuullisuus ja kotimaisuus yhä voimakkaammin – naiset ovat miehiä tiedostavampia

Suomalaiset nuoret haluavat ostaa vastuullisesti tuotettuja tuotteita ja palveluita, erityisesti nuoret naiset. Vaikka nautinto ja brändit vaikuttavat nuorten ostamiseen tällä hetkellä selvästi enemmän kuin aikuisilla, arvioivat nuoret tulevaisuudessa tekevänsä ostopäätöksensä yhä vahvemmin perustuen vastuullisuuteen ja ympäristönäkökulmiin.

”Yritysten ostopäätösten vaikutus on valtava” – Kuluttajien mielestä yritysten tulisi ostaa enemmän kotimaista

Suomessa toimivat yritykset ostavat vuosittain tuotteita ja palveluita noin 190 miljardilla eurolla. Reilu 70 prosenttia ostoista on kotimaisia. Suomalaisista yli 80 prosenttia on sitä mieltä, että yritysten tulisi hankkia tuotteet ja palvelut pääasiassa Suomesta. Jos yritysten tekemien ostojen kotimaisuusaste nousisi prosenttiyksiköllä, tämä tarkoittaisi peräti 1,9 miljardin euron lisäystä kotimaisiin ostoihin.

· Yleinen

Yritysten ostopäätösten valtava merkitys

Yritysten tekemillä ostoilla on suuri vaikutus kansantalouteemme ja hyvinvointiimme. Toimialojen yhteenlasketut ostot yrityssektoreilta on yli 190 miljardia euroa vuodessa, joista kotimaisten hankintojen osuus on 140 miljardia euroa vuodessa.

Hae Avainlippua!
Onhan siinä Avainlippu