· Blogi

Luottokumppani haussa – lähdetäänkö treffeille?

Aloitin uudessa työssäni kesäkuun alussa ja käyttäytymiseni kaupassa muuttui hetkessä. Minusta tuli mahdoton Avainlippu- ja Design from Finland -merkkien syynääjä ja meinaan saada sydämentykytyksiä, jos jostakin tuotteesta ei ole tarjolla suomalaisia vaihtoehtoja. Olen suosinut suomalaista…

· Blogi

Luottokumppani haussa – lähdetäänkö treffeille?

Aloitin uudessa työssäni kesäkuun alussa ja käyttäytymiseni kaupassa muuttui hetkessä. Minusta tuli mahdoton Avainlippu- ja Design from Finland -merkkien syynääjä ja meinaan saada sydämentykytyksiä, jos jostakin tuotteesta ei ole tarjolla suomalaisia vaihtoehtoja. Olen suosinut suomalaista…

· Blogi

Hellittämisen taito

Pötkötän sohvalla, kuulen kahden koiran kuorsauksen ja katselen kesäillan hiljaisuudessa mökin katossa roikkuvaa, lähes huomaamattomasti liikehtivää olkihimmeliä. Edessä on vielä muutama päivä töitä ja sitten alkaa kesäloma. Päässäni pyörii uuteen työhöni liittyen valtava määrä ajatuksia,…

· Blogi

Tee hyviä valintoja!

Hyvien valintojen viikkoa vietetään 24.4.-1.5.2023. Kampanjan tarkoituksena on lisätä tietoisuutta Avainlipusta ja suomalaisen työn valitsemisen hyödyistä. Kun inflaatio nakertaa ostovoimaa ja tulevaisuus on epävarma, on tärkeää muistaa suomalaisen valinnan vaikutukset niin työllisyyteen, verotuloihin kuin huoltovarmuuteenkin.…

· Blogi

Miksi kannattaa viettää Osta työtä Suomeen -päivää 2.12.?

Joulukuun ensimmäinen perjantai on tänäkin vuonna Osta työtä Suomeen -päivä. Se on päivä, jolloin ostetaan vain suomalaista ja parhaassa tapauksessa tehdään siitä tapa. Tempaus haastaa ostamaan teemapäivänä omien kykyjen mukaisesti vain suomalaista työtä tukevia tuotteita ja palveluita.

Onnittelut radiomainosäänestyksen arvonnan voittajille!

5.5.-4.7.2021 välisenä aikana kansa sai äänestää parasta Avainlippu-radiomainosta. Äänensä antaneiden joukosta arvottiin viisi voittajaa, jotka saavat palkinnoksi kumppaniyritystemme lahjoittamia huikeita palkintoja. Lämminhenkisiä Avainlippu-radiomainoksia äänestettiin yhteensä yli 1200 kertaa.

Avainlippu-yritys, nyt kannattaa liputtaa kotimaisuuden puolesta

Suomalaisuuden arvostus on historiallisen korkealla. Avainlippua on arvostettu aina, mutta nyt arvostus on vahvistunut kassavirraksi. Avainlippu-tuotteiden myynti nousi viime vuonna esimerkiksi K-ryhmän päivittäistavarakaupoissa 30 prosenttia, kun koko päivittäistavarakaupan kasvu oli kahdeksan prosentin luokkaa. Kuluttajat haluavat tukea suomalaista työtä kriisin keskellä.

Tutkimus: Nuorille ei riitä mikä tahansa työ

Kaksi kolmesta nuoresta on sitä mieltä, että tärkeintä heille on saada tehdä itseään kiinnostavaa työtä. Seuraavaksi eniten nuoret haluavat saada läheisiä ystäviä ja saavuttaa elämässään henkinen tasapaino. Sekä nuoret että aikuiset arvostavat työtä, sillä molemmista vastaajaryhmistä 90 prosenttia piti kiinnostavaa työtä erittäin tai melko tärkeänä asiana.

Hae Avainlippua!
Onhan siinä Avainlippu