Onnittelut radiomainosäänestyksen arvonnan voittajille!

Huhti–kesäkuun aikana kansa sai äänestää Onhan siinä Avainlippu -kampanjan sivulla parasta Avainlippu-radiomainosta. Äänensä antaneiden joukosta arvottiin seitsemän voittajaa, jotka saavat palkinnoksi kumppaniyritystemme lahjoittamia huikeita palkintoja. Humoristisia Avainlippu-radiomainoksia äänestettiin yhteensä yli 1 500 kertaa.

Valmistujaislahjojen alkuperällä on väliä suomalaisille

Suomalaisen Työn Liiton teettämästä tutkimuksesta selviää, että yli kaksi kolmasosaa suomalaisista pitää kotimaisuutta tärkeänä seikkana valmistujaislahjaa hankkiessaan. Tällä viikolla ylioppilaslakin painaa päähänsä noin 27 000 uutta ylioppilasta. Kevät on juhlan aikaa myös monella ammattiin valmistuneella sekä korkeakoulututkinnon suorittaneella. Vilkkaalla lahjasesongilla on suuri merkitys monelle suomalaisyritykselle.

Äänestä parasta radiomainosta ja voita upeita palkintoja!

Olemme tehneet kumppaniyritystemme kanssa hauskoja radiomainoksia, joita voit kuunnella radioaaltojen lisäksi sivustollamme. Äänestä etusivulta suosikkimainostasi ja osallistu arvontaan, jossa voit voittaa upeita Avainlippu-tuotepalkintoja. Tutustu palkintoihin ja arvonnan sääntöihin täällä.

Merkillistä tietoa

Alkuperämerkeistä tunnistaa kotimaisen tuotteen. Ne kertovat luotettavasti, missä maassa tuote on valmistettu, tuotettu tai kasvatettu.

Alkuperä ratkaisee – suomalaisvanhemmat valitsevat kotimaisen lastenruoan

Suomalaisen Työn Liiton teettämän tutkimuksen mukaan suomalainen alkuperä on tärkeää etenkin elintarvikkeiden ja lastenruoan kohdalla. Vastaajista 64 prosenttia korosti suomalaisuuden merkitystä jonkin verran tai paljon lastenruoissa. Vanhempien tietoisuus lastenruoan maistuvuudesta, ravitsemuksellisuudesta sekä säilöntä- ja väriaineettomuudesta saa valitsemaan perheen pienimmille kotimaisen vaihtoehdon.

Hae Avainlippua!
Onhan siinä Avainlippu