Apuvalikko
- English
- Suomi
Tiedotteet
Juhana Brotherus Suomalainen työ ry:n toimitusjohtajaksi
Juhana Brotherus (KTM) on valittu Suomalainen työ ry:n toimitusjohtajaksi. Brotherus siirtyy Suomalaiseen työhön Suomen Yrittäjistä, jossa…
Uutiset
Uudesta Arkkitehtuuri- ja designmuseosta tulee luovan toiminnan kirittäjä
Helsingin Eteläsatamaan nouseva Arkkitehtuuri- ja designmuseo tavoittelee paikkaa kansainvälisten huippumuseoiden joukossa. Kaiken kokoiset yritykset voivat…
Blogi
Suomalaisen työn jäsenyys kannattaa monin tavoin
Suomalainen työ ry:llä on noin 10 000 jäsenyritystä lähes kaikilta toimialoilta, pienyrityksistä pörssiyhtiöihin. Kaikkia näitä…
Uutiset
Isännöintiyhtymä uudistaa alaa ja tuo nuoria osaajia isännöintiin
Isännöintiala tunnetaan perinteisyydestään, mutta Mirka Raskin perustama Isännöintiyhtymä Oy on lähtenyt rohkeasti uudistamaan vallalla olleita,…
Uutiset
”Suomen tulisi tehdä koodilla se, minkä Ruotsi tekee musiikilla”
Internet ei toimisi ilman suomalaista koodia, sillä moni sen perusrakenteista on tehty Suomessa. Koodia Suomesta…
Haastattelu
Rohkea ja analyyttinen työn kehittäjä
Suomalaisen työn tekijät -esittelysarjassa vuorossa on kehityspäällikkö Milla Vainio.
Uutiset
Suomalaisuus puhuttelee Kiillon asiakkaita
Kiillon missiona on luoda hyvinvointia puhtaudesta ja rakentaa kestävämpää tulevaisuutta. Vuonna 1919 perustettu perheyritys on…
Haastattelu
Rouhea, selkeä, ajaton
Takorautaisen Avainlippu-palkinnon suunnittelija, kuvanveistäjä Samuli Alonen haluaa tehdä taidetta, joka kestää aikaa ja josta mahdollisimman…
Haastattelu
Asiakkaiden arjen sankari
Suomalaisen työn tekijät -esittelysarjassa vuorossa on asiakaskoordinaattori Annina Rahkonen.
Uutiset
Avainlippu on Suomen kuudenneksi arvostetuin brändi
Suomalainen työ ry:n Avainlippu-merkki on vuonna 2025 Suomen kuudenneksi arvostetuin brändi. Taloustutkimuksen brändien arvostus -tutkimus…
Uutiset
Uusia Avainlippu-tuotteita, -palveluita ja -verkkokauppoja
Uusia Avainlippu-merkin käyttöoikeuksia on jälleen myönnetty suomalaisille tuotteille, tuoteryhmille, palveluille ja verkkokaupoille. Katso kattava lista…
Tiedotteet
Kotimaisuuden arvostus nousussa – erityisesti nuorten keskuudessa
Suomalaiset arvostavat entistä enemmän kotimaisia tuotteita ja palveluita. Jopa kolme neljästä suomalaisesta pitää niiden kotimaisuutta…