Avainlippu-yritys, nyt kannattaa liputtaa kotimaisuuden puolesta

Suomalaisuuden arvostus on historiallisen korkealla. Avainlippua on arvostettu aina, mutta nyt arvostus on vahvistunut kassavirraksi. Avainlippu-tuotteiden myynti nousi viime vuonna esimerkiksi K-ryhmän päivittäistavarakaupoissa 30 prosenttia, kun koko päivittäistavarakaupan kasvu oli kahdeksan prosentin luokkaa. Kuluttajat haluavat tukea suomalaista työtä kriisin keskellä.

Kuukausi: toukokuu 2020

· Yleinen

Kuuntele radiomainokset

Kiito voittajille! Radiomainoskisa on päättynyt.

Äänestä Onhan siinä Avainlippu -kampanjan parasta Avainlippu-radiomainosta. Kuuntele mainokset ja anna ääni suosikillesi! Osallistut arvointoihin, joissa palkintona radiomainosyritysten tuotteita. Kilpailuaika on 18.5.–30.9.2020.

Hae Avainlippua!
Onhan siinä Avainlippu