Avainlippu-yritys, nyt kannattaa liputtaa kotimaisuuden puolesta

Suomalaisuuden arvostus on historiallisen korkealla. Avainlippua on arvostettu aina, mutta nyt arvostus on vahvistunut kassavirraksi. Avainlippu-tuotteiden myynti nousi viime vuonna esimerkiksi K-ryhmän päivittäistavarakaupoissa 30 prosenttia, kun koko päivittäistavarakaupan kasvu oli kahdeksan prosentin luokkaa. Kuluttajat haluavat tukea suomalaista työtä kriisin keskellä.

Kuukausi: lokakuu 2020

Onnittelut radiomainosäänestyksen arvonnan voittajille!

Touko–syyskuun aikana kansa sai äänestää Onhan siinä Avainlippu -kampanjan sivulla parasta Avainlippu-radiomainosta. Äänensä antaneiden joukosta arvottiin neljä voittajaa, jotka saavat palkinnoksi kumppaniyritystemme lahjoittamia huikeita palkintoja. Lämminhenkisiä Avainlippu-radiomainoksia äänestettiin yhteensä yli 1200 kertaa.

Hae Avainlippua!
Onhan siinä Avainlippu