Onhan siinä Avainlippu? Meillä on!

Avainlippu-kampanjassa on mukana lukuisa joukko Suomalaisen Työn Liiton jäsenyrityksiä, joille on myönnetty Avainlipun käyttöoikeus. Mukana on niin palveluyrityksiä kuin valmistavan teollisuuden yrityksiä usealta eri toimialalta. Pääkumppaneita ovat: Unvisio, Topi-Keittiöt, Tässä.fi, Delipap, Eläinruokatehdas Lemmikki, Kalevala Koru, Lomarengas, Yrjö ja Hanna, Orion, Sinituote, Suomen Kaukokiito ja Festivo. Lisäksi kampanjaan on lähtenyt satoja muita Avainlippu-yrityksiä, jotka liputtavat näkyvästi Avainlipun puolesta.

Suomalainen työ kunniaan

Avainlippua kantaa yli 4000 tuotetta, tuoteryhmää tai palvelua. Löydät kaikki Avainlippu-tuotteet ja -palvelut Suomalaisen Työn Liiton ylläpitämästä Sinivalkoinenvalinta.fi-palvelusta. Merkin saadakseen tuotteen kotimaisuusasteen on oltava vähintään 50 prosenttia. Keskimäärin Avainlippu-tuotteiden kotimaisuusaste on kuitenkin yli 80 prosenttia. Lue lisää Avainlipusta Suomalaisen Työn Liiton kotisivuilta.

Suomalainen työ muuttuu ja elämme globaalissa maailmantaloudessa. Vahvan kotimaisen kulutuskysynnän merkitys elinvoimaiselle kotimarkkinalle ei silti ole vähentynyt. Suomessa menestyvien, terveillä ja kilpailluilla kotimarkkinoilla toimivien yritysten on helpompi laajentaa toimintaansa myös vientimarkkinoille ja luoda uutta työtä Suomeen. Kun valitset kotimaisen vaihtoehdon, tuet suomalaista työtä.