Onhan siinä Avainlippu?

Avainlippu-kampanjalla haluamme pysäyttää Sinut ostopäätöksen äärelle. Oletko tullut ajatelleeksi, että kotimaisen tuotteen ja palvelun valitseminen voi samalla olla myös eettinen, ekologinen ja vastuullinen valinta? Kotimainen valinta työllistää ja tuotteen jäljitettävyys ja läpinäkyvyys on usein paremmalla tolalla kuin  halpatyövoimamaassa valmistetuissa tuotteissa. Kun haluat tukea suomalaista työtä, muista ostotilanteessa yksi kysymys: Onhan siinä Avainlippu?

Vuonna 2018 alkanut ja kolme vuotta kestävä kampanja on Avainlippu-merkkiä myöntävän Suomalaisen Työn Liiton kampanja, jossa on mukana satoja Avainlippu-yrityksiä. Mukana on niin palveluyrityksiä kuin valmistavan teollisuuden yrityksiä usealta eri toimialalta.

Kolme vuotta sitten juhlittiin Avainlipun viiskymppisiä

Vuonna 2015 Avainlippu juhli 50-vuotista taivaltaan. Sivustolla on uutis-artikkeleita ja tunnelmapaloja myös tuon juhlavuoden ajalta. Little Mrs Finland -blogaaja Karoliina sitoutui ostamaan koko juhlavuoden ajan vain suomalaisten yritysten tuotteita ja hän piti projektinsa ajan blogia sivustollamme. Karoliinan mielenkiintoiset postaukset hänen perheensä elämänmuutoksesta kohti suomalaisten yrittäjien ja tuotteiden maailmaa ovat edelleen luettavissa sivustollamme.