· Blogi

Vapun tienoilla vietetään Hyvien valintojen viikkoa

Hyvien valintojen viikko 29.4.–5.5. on kampanja, jossa kuluttajia muistutetaan suomalaisen työn valinnan vaikutuksista. Avainlippu-yritykset kertovat, miksi juuri heidän tuotteensa tai palvelunsa on hyvä valinta niin yhteiskunnan, yrityksen kuin yksittäisen suomalaisenkin kannalta. Viime vuonna ensimmäistä kertaa toteutettu tempaus sai mukaan satoja Avainlippu-yrityksiä. Tänä vuonna kampanja uudistuu, ja mukaan tulevat myös Design from Finland ja Yhteiskunnallinen Yritys -merkkiä kantavat yritykset.

Kuukausi: elokuu 2015

Alkuperä ratkaisee – suomalaisvanhemmat valitsevat kotimaisen lastenruoan

Suomalaisen Työn Liiton teettämän tutkimuksen mukaan suomalainen alkuperä on tärkeää etenkin elintarvikkeiden ja lastenruoan kohdalla. Vastaajista 64 prosenttia korosti suomalaisuuden merkitystä jonkin verran tai paljon lastenruoissa. Vanhempien tietoisuus lastenruoan maistuvuudesta, ravitsemuksellisuudesta sekä säilöntä- ja väriaineettomuudesta saa valitsemaan perheen pienimmille kotimaisen vaihtoehdon.

Hae Avainlippua!
Onhan siinä Avainlippu