Avainlippu-yritys, nyt kannattaa liputtaa kotimaisuuden puolesta

Suomalaisuuden arvostus on historiallisen korkealla. Avainlippua on arvostettu aina, mutta nyt arvostus on vahvistunut kassavirraksi. Avainlippu-tuotteiden myynti nousi viime vuonna esimerkiksi K-ryhmän päivittäistavarakaupoissa 30 prosenttia, kun koko päivittäistavarakaupan kasvu oli kahdeksan prosentin luokkaa. Kuluttajat haluavat tukea suomalaista työtä kriisin keskellä.

Kuukausi: elokuu 2015

Alkuperä ratkaisee – suomalaisvanhemmat valitsevat kotimaisen lastenruoan

Suomalaisen Työn Liiton teettämän tutkimuksen mukaan suomalainen alkuperä on tärkeää etenkin elintarvikkeiden ja lastenruoan kohdalla. Vastaajista 64 prosenttia korosti suomalaisuuden merkitystä jonkin verran tai paljon lastenruoissa. Vanhempien tietoisuus lastenruoan maistuvuudesta, ravitsemuksellisuudesta sekä säilöntä- ja väriaineettomuudesta saa valitsemaan perheen pienimmille kotimaisen vaihtoehdon.

Hae Avainlippua!
Onhan siinä Avainlippu