Avainlippu-yritys, nyt kannattaa liputtaa kotimaisuuden puolesta

Suomalaisuuden arvostus on historiallisen korkealla. Avainlippua on arvostettu aina, mutta nyt arvostus on vahvistunut kassavirraksi. Avainlippu-tuotteiden myynti nousi viime vuonna esimerkiksi K-ryhmän päivittäistavarakaupoissa 30 prosenttia, kun koko päivittäistavarakaupan kasvu oli kahdeksan prosentin luokkaa. Kuluttajat haluavat tukea suomalaista työtä kriisin keskellä.

Kuukausi: heinäkuu 2015

Esittelyssä Avainlippu-kontti

Avainlipun 50-vuotisjuhlaa on juhlittu tänä kesänä ympäri Suomen kiertävän Avainlippu-kontin kanssa. Kontti on rakennettu ja sisustettu Avainlippu-yritysten tuotteilla. Kiertue starttasi Helsingistä toukokuussa Avainlipun juhlaseminaarin saattelemana, minkä jälkeen se on kiertänyt Suomea yhdessä Radio Novan Made in Finland -kiertueen kanssa käyden Oulussa, Seinäjoella, Vaasassa, Jyväskylässä ja Kuopiossa. Kontti nähdään vielä heinäkuussa Porin SuomiAreenassa. Nyt on aika tutustua kontin sisustukseen tarkemmin.

Hae Avainlippua!
Onhan siinä Avainlippu