· Blogi

Tee hyviä valintoja!

Hyvien valintojen viikkoa vietetään 24.4.-1.5.2023. Kampanjan tarkoituksena on lisätä tietoisuutta Avainlipusta ja suomalaisen työn valitsemisen hyödyistä. Kun inflaatio nakertaa ostovoimaa ja tulevaisuus on epävarma, on tärkeää muistaa suomalaisen valinnan vaikutukset niin työllisyyteen, verotuloihin kuin huoltovarmuuteenkin.…

Kuukausi: huhtikuu 2019

Tutkimus: Nuorten ostopäätöksiä ohjaavat vastuullisuus ja kotimaisuus yhä voimakkaammin – naiset ovat miehiä tiedostavampia

Suomalaiset nuoret haluavat ostaa vastuullisesti tuotettuja tuotteita ja palveluita, erityisesti nuoret naiset. Vaikka nautinto ja brändit vaikuttavat nuorten ostamiseen tällä hetkellä selvästi enemmän kuin aikuisilla, arvioivat nuoret tulevaisuudessa tekevänsä ostopäätöksensä yhä vahvemmin perustuen vastuullisuuteen ja ympäristönäkökulmiin.

Hae Avainlippua!
Onhan siinä Avainlippu