Suomalaisuuden ja Avainlipun arvostus on nyt korkeammalla kuin koskaan aiemmin, joten on aika yhdistää voimat ja levittää sanomaa yhteisen kampanjan avulla. Helpotetaan asiakkaiden arvovalintoja ja lausutaan yhdessä uusi kysymys ostotilanteessa:

Onhan siinä Avainlippu?

Kampanjalla on selkeä tavoite: saada suomalaiset ostamaan entistä enemmän Avainlippu-tuotteita ja -palveluita ja näin työllistämään suomalaisia, jotta hyvinvointiyhteiskuntamme jaksaisi kukoistaa myös tulevaisuudessa. Avainlippu on suomalaisen työn merkki, ja meidän jokaisen kannattaa olla ylpeitä tekemästämme työstä.

Materiaalia jäsenten avuksi tuotetaan jatkuvasti – on kampanjasivu verkossa, Näin hyödynnät kampanjaa -esite, valmiita bannereita, tiedotepohjia, tutkimustietoa – ja kaiken löydät helposti extranet-palvelustamme. Kampanjan peruspaketti kuuluu kaikille Avainlippu-yrityksille – riittää, että yritys sitoutuu jakamaan kampanjaa omissa kanavissaan. On meidän kaikkien etu toteuttaa tämä yhteisvoimin. Tarjolla on myös maksullisia paketteja, mm. radiopakettia ja liikkuvaa kuvaa tai näiden yhdistelmä, niille, jotka haluavat isomman hyödyn kampanjasta kustannustehokkaasti. Syksyn seminaari liittyy myös vahvasti kampanjaan ja lokakuussa Tervetuloa meille -viikko saa jatkoa.

Kampanja kestää kokonaisuudessaan kolme vuotta ja tarina elää matkan varrella eri kohderyhmiä ajatellen. Kaikki siis mukaan – tutustu sisältöihin extranetin aineistot-osiossa.

Mitä Avainlippu merkitsee?

  • Avainlipun nähdessämme tiedämme yhdellä silmäyksellä, että tuote on valmistettu tai palvelu on tuotettu Suomessa.
  • Avainlippu myönnetään vain sellaisille tuotteille ja palveluille, jotka täyttävät merkin kriteerit. Sen sijaan Suomen lipun käyttöä tuotteiden tai palveluiden yhteydessä ei valvota, joten Avainlippu kertoo suomalaisuudesta luotettavammin kuin Suomen lippu.
  • Avainlippu-merkki kuvastaa suomalaisille tutkimuksen mukaan seuraavia asioita: suomalainen, työllistävä, luotettava, vastuullinen, laadukas, arvovalinta, kestävä, rehellinen, paikallinen ja eettinen.* Hyödyntäkää näitä positiivisia ominaisuuksia, kun levitätte Avainlipun hyvää sanomaa.
  • Avainlippu on suuren yleisön tuntema alkuperämerkki (78 %).*
  • Avainlipun tuntevista selkeä enemmistö (71 %) kokee, että Avainlippu vaikuttaa omaan ostopäätökseen.*

*) Avainlipun Bränditutkimus 2018, Frankly Partners

Kun asiakas esittää kysymyksen: Onhan siinä Avainlippu? niin voitte ylpeästi vastata: Meillä on! Ja kun itse teet ostopäätöksen, tarkistathan, onhan siinä Avainlippu.

P. S. Sinivalkoinenvalinta.fi-palvelun käyttö on suosittua ja sieltä etsitään säännöllisesti tietoa Avainlippu-tuotteista ja -palveluista ja niitä tarjoavista yrityksistä. Kurkkaa: www.sinivalkoinenvalinta.fi